minikmmucizem Bencede öyledir de sezaryen sonrası normal doğumdan korkuyorum yoksa ilk normal olsa bu kadar takılmam. Rüptür riski falan var diyorlar biraz ondan korkuyorum. Kızım 17 aylıkken hamile kalmıştım, meğerse tam 2 sene sonra hamile kalınması gerekiyormuş. Benimki biraz erken olmuş oldu işte, aslında doğum yaptığım zaman kızımla arasında 26 ay oluyor