Muallim3 Fark ettiyseniz ikincil sonuçlarından biri hidrosefali dedim. Hidrosefalinin birçok sebebi var ve bunlardan biri folik asit eksikliği.
Ben karaciğeri yorgun, haşimato hastası olan ve ömrü boyunca ilaca mahkum biriyim. İlk mesajımda karaciğer rahatsızlığı olup olmadığını sorma nedenim de buydu zaten. Böyle bir durum var ise anlayabilirdim. Ancak tercihen bebeğine yararlı olabilecek bir durumu istememeyi kusura bakmayın ama anlayamam.
Bununla birlikte başınız sağ olsun, çok geçmiş olsun. Ben de ilk hamileliğimde kaybettim, sizi bir nebze anlayabiliyorum. Doktorunuz bir durumu görmüş ve size bu olasılıktan bahsetmiş, yanlış bir şey yaşandığını düşünmüyorum.
Amacım bir genetikçi olarak doğruları söylemek, insanları zorbalamak değil. Zorbaladığımı düşündüğünüz kısmı iletirseniz, bu konu hakkında konuşabiliriz.
Bebeğinizi kaybetmenize gerçekten üzüldüm ancak yukarıda yazdıklarımdan hiçbirinin bir zorbalık olduğunu düşünmüyorum. Ben de başkasının bebeğine bir şey olmasını istemeyen daha önce bebeğini kaybetmiş ve şu anda hamile bir kadınım. Teşekkürler.