CEKAS 3 ay önceden folikasit kullanan annelerin bebeklerinde de maalesef bu hastalık görülebiliyor.
Ben hayatım boyunca düzenli vitamin kullanan biriyim ve bebeğimi kaybettim maalesef. Tüm vitaminlerim üst sınıra yakındı. Ve benim bebeğime kafası küçük diye karnımda bu hastalığın olabileceğini söyledi sürekli doktorum.
İnsanları böyle bir dönemde olumsuz etkilemek, psikolojik olarak zorbalamak inanın vitamin eksikliğinden daha kötü bir etki oluşturuyor.
Ben tüm hamileliğim boyunca kabus yaşadım bu zorbalıklar yüzünden. Belki de bebeğimi bu yüzden düşürdüm. Başkasının da bebeğine bir şey olmasın!