-Papatya33 nurssmom valla benm erken olunca korktm ama doktorum işlem yaptırabilirsin dedi. Anestezili izin veriyor musunuz dedim evet zaten lokal yapiliyor dedi
dedimolabilirrr -Papatya33 bence de yaptırın o oyukluk ağrı da yapacak sonuçta ileri haftalara gelmeden halledin
-Papatya33 dedimolabilirrr çektirdim ama ömrümden ömür gitti. Hamilelerde farklı kullanılıyormus sanırım anestezi
-Papatya33 nurssmom olabilir. Zaten gebeler için ayrı anestezi kullanıyoruz dedi etkisi zayıftır büyük ihtimal.gececk inşallah 🙏