-Papatya33 Kızlar 7 haftaligim. Bugün en arka üst dışım kırıldı ve konuştukça ete batıyor şimdilik sakız koydum ama. Bu haftalarda işlem yaptıran var mı dişine
0Berfin0 -Papatya33 biraz küçük ama yaparlar mı bilmiyorum bi doktorunuza sorarsınız. Benim naçizane tavsiyem bol bol süt yoğurt tüketin ileri zamanlar da daha fazla diş problemi yaşamayın 🌸
nurssmom -Papatya33 benimde dişim kırıldı dr.um bütün işlemlere izin verdi izin kağıdıyla gittim ama diş dru kanal tedavisi yapmam için röntgen çekmem lazım çocuk dolgusu olarak geçen geçici dolguyu ypalım dedi kabul ettim 2 buçuk ayı geçti şükür ağrı sızı olmadı çürümeden gidip bu işlemi yaptırın kesimlikle hiç bir zararıda yok
dedimolabilirrr -Papatya33 bende geçen hafta sakız çiğnerken en arka üst dişim kırıldı komik bir şekilde şok oldum 😅 yarısı kırıldı yarısı duruyor şimdilik ağrı yapmıyor ama dediğiniz gibi batıyor yanağıma gitmedim dişçiye 35. Haftamdayım az daha dayanayım sizin gibi 7. Haftam olsa mutlaka giderdim ama
yildiz93 2 hafta önce diş iltihaplanması ve şiddetli diş ağrısı ile dişçiye gittim şuan 11 haftalığım. 12. Haftadan önce işlem yapmayı reddetti doktor ve antibiyotik kullanmamı istedi. Belki uyuşturucu yapmadan keskinliği alırlar
-Papatya33 yildiz93 olmazsa yarın doktorumu arayıp sorayım. İzin vermez gibi. En azından dişçiye giderim belki düzeltir o sivriligi
-Papatya33 [silindi] ağrı yok suan ama olacak eminim. Bi de çok kötü kırılmış dış etime batıyor yanağımı hareket ettiremiyorum
-Papatya33 0Berfin0 ya şimdiden başladıysa ileri de daha da götürür dişlerimi sanırım.saglikli olsun da katlanırız 🙏 olmazsa torpuletirim dişimi bir süre idare eder . Ayy daha çok erken korkuyorum da bebek icin
0Berfin0 -Papatya33 korkmayın Allah’ın izniyle bişey olmaz bebeğe sizi zorlar sadece inşallah sizi de zorlamaz ama tedbirinizi alın şimdiden
-Papatya33 0Berfin0 yarın sabahtan ararım doktoru. Uyusturulmadan yapılabilecek birseyler vardır elbet . Çok teskekur ederim 🙏
nurssmom -Papatya33 evet benimde öyleydi hem yanağımı hemde dilimi kesiyordu o yüzden gittim hiç bilmiyorum ama 23 falan civarıydı. Bu işlem için uyuşturucu vs gerekmiypr o yüzden ne zaman yaptırdığınızın önemi yok kullanılan malzemelerde çocuklar için zaten
SsSenosss Benim de iki gün önce kırıldı dilimi kesiyor ama maalesef gitmiyorum dişçiye sabredeceğim ne olur ne olmaz diye 28 haftalığım
-Papatya33 dedimolabilirrr valla doktorumla konustm işlem yaptırabilirsin lokalde sorun olmaz dedi. Anestezili izin veriyor musunuz dedim evet dedim lokal yapılıyor zaten dedi
-Papatya33 nurssmom valla benm erken olunca korktm ama doktorum işlem yaptırabilirsin dedi. Anestezili izin veriyor musunuz dedim evet zaten lokal yapiliyor dedi
dedimolabilirrr -Papatya33 bence de yaptırın o oyukluk ağrı da yapacak sonuçta ileri haftalara gelmeden halledin