Selam anneler bebeğim küvözde 5 gün olacak yarın bazen emzirmeye izin veriyor bazen vermiyorlar buna neye göre karar veriliyor bilmiyorum özel hastanede yatıyor. 2 kez izin verdiler o zaman meme ucum yoktu sütümde pek yoktu emzirmeyi denememe izin vermişlerdi. Şuan sütüm gelmeye başladı sağımla meme ucumda çıktı ama 2 gündür emzirme izmi vermiyorlar. Bu durumu yaşayan bilgisi olan var mı?