rapunzel33 doktorlar 3 aydan sonra hamile kalabilirsin diyor genelde ama bence rahmin toparlanması o kadar kolay olmuyormuş belkide benim alındığı yerden kaynaklıydı hem rahmimin içinde hemde rahim ucunda işlem yapıldı gebeliğimde 4-5 ay sonra oldu ama erken doğum riskim var rahim kısalması yaşıyorum neyden kaynaklı olduğu bilinmeyen bir hastalık ama genellikle geçirilen operasyon, enfeksiyon, genetik faktörler deniliyor yaklaşık 2 aydır hamileliğimi yatarak geçiriyorum ve daha doğuma 2.5 ay var