akmn hiç korkmayın, bahsettiğiniz gibi ameliyat değil yapılan işlem, Histeroskopi ile yapılıyor, alttan muayeneden farkı yok, sedasyon veriyorlar yarı uyku hali, genel anestezide değil yani, sonrasında hafif lekelenme olabiliyor, uygun bi ağrı kesici ve antibiyotik veriyorlar enfeksiyon riskine karşı, bide doğum kontrol hapı kullandırıyorlar rahim toparlanırken polip tekrarlamasın diye heralde onu tam bilmiyorum, hiç korkmayın yani, operasyon sonrası çok acıkmıştım ordan çıktım kahvaltıya gittim, hiç bişey yaşamamış gibiydim, sizinde böyle kolayca geçsin inşallah 💕