suragungor Damla_111 olabilir sizede cok gecmis olsun tansiyonunuzu gunde en az bir kere kontrol edin gebelikte tansiyon cok sikinti gercekten ama tek seferlik bebege zarar vermez
vanilya_kokusu Damla_111 stres falan mı yaprin acaba panik bende bugün sağlık ocağına gittim aşı için bir panik yaptım orda 14 çıktı sonra oturdum dinlendim 11 e indi
vanilya_kokusu Damla_111 normaldir canım gebelikte hormonlar tavan yapıyor sürekli kaygılıyız bide ister istemez oynuyor benimde dün öyle oldu baya korktum ama aslında panikle kalkıyor
Damla_111 @vanilya_kokusu Herşey stresten oluyor hamilelikte ekstra artıyor bu stres hormonlar falan derken sizde dikkat edin kendinize
Elifce91 Damla_111 benimde 6. Ay itibari ile yüksek tansiyon başlamıştı tansiyon ilacı kullandım. Günde 4 kez tansiyon ölçümü yapın sizinki de muhtemelen gebelik tansiyonu olabilir. Doktorunuza mutlaka söyleyin Allah korusun gebelik zehirlenmesi olabiliyor.