Damla_111 23 haftaligim gebelik boyunca tansiyon ilaci kullandim kullanmayada devam ediyorum gebelik onceside hipertansiyon hastasiydim cunku dun ilaclarimi icmeme ragmen tansiyonum 16-10 da kaldi dusmedi limonda ictim yine fayda etmed doktorum bir doz daha ilac al dedi oda olmayinca acile git daha fazla evde durma dedi acilde tansiyonum 17-11 cikti ve dusuremediler yatis verdiler hala yatiyorum tansiyonum 13-8 cikiyor