Havin49_ Merveeeeeee01 çok şükür iyiler doktor detaylı ultrason ol şeker yüklemesi yap dedi ben şeker yüklemesi yapmayı düşünmediğimi söyledim sana kalmış ama ikiz yapsan iyi olur dedi
Merveeeeeee01 Havin49_ ikiz gebeliklerde genelde yapılıyor şeker yüklemesi ben sadece detaylı ultrason yaptırdım başka hiç bişey yaptırmadım
Merveeeeeee01 kubos_ valla bende öyle diyordum normalde bu hafta değil önümüzdeki hafta doğumum olacaktı p. Tesi doğuma gidiyorum 😅😅
Havin49_ Merveeeeeee01 bende yapmayı düşünmüştüm cnm oğlumda da detaylı dışı bişey yapmadım zaten ikiz olduğu için ikili ve üçlü yapmıyorlar
sinem98 Merveeeeeee01 Şu an kesin bir şey diyemiyorum dedi. Haftaya cuma tekrar çağırdı. 38+1 oluyor o zaman Allahın izniyle. O an muayene edip söyleyecekmiş bakalıım heyecanla bekliyoruz 😅