Sss1947 ya normalde ben de öyleydim ama özellikle hamilelikte ter başladı ama bu emzirme dönemi kadar ter yapan ter kokusu yapan bir şey bilmiyorum. İlk kızımda da emzirme döneminde çok ter kokusu kokmuştum yani bildiğin emzirme dönemi bitince yine normale dönmüştü şimdi ikinci kızımı emziriyorum yine aynı