Bumah valla bende hepsini denedim ayakta sallamak en kolayı gelmişti ama çocuk sevmedi, sonra gezinerek pışpışlamaya başladım ama ne kol dayandı ne bacak zaten uyumadı da öyle, sonra böyle uyutmaya başladım şansıma o da sevdi, çok şükür iyi gidiyoruz şimdilik nazar değmesin 😂 emzik bende veriyorum, emzik vermeden çocuk nasıl susturulur bilmiyorum 🤷🏻♀️😄