Arkadaşlar bugün cinsiyetimiz netleşti kesin erkek bebeğim 12+5 de erkek demişti zaten doktorum bugün de kesin erkek dedi bugün ufak bi kutlama yapacağız pasta vs sizce instada paylaşsam mı çok kararsızım ailem sen bilirsin diyor ama korkuyorum nazardan Allah korusun. Siz paylaştınız mı n’aptınız