batussss Bizimde 99 ama sezeryan ve erken doğum riski olduğu için daha da erken gibi görünüyor sağlıcakla kavuşalım bebişlerimize inşallah ☺️😊
Gizemt5 batussss oh kış bebekleri teker teker gelmeye başlıyor 😂 inşallah zamanında gelsinler kolaylıkla ve sağlıkla ❤️