Edolf Kızlar şuan 33. Haftadayım ve 28. Haftadan beri nasıl anlatacağımı bilemediğim tuhaf bir şey yaşıyorum. Geceleri sadece sağ bacağımda ağrı kesinlikle olmazken böyle bacağımda bir gıdıklanma hissi gibi hareket ettirme isteği uyandıran garip bir durum oluyor ve bu beni asla uyutmuyor son bir aydır geceleri 1 saat bile uyuyamıyorum. Mesela 10 dk önce aşırı uykum var gözlerim gidiyor ama bacağımın içi gıdıklandığı ve hareket ettirme istediği olduğu için uykum kaçıyor hemen. Bunu yaşayan bir tek ben miyim. Ve nolur ne yaparsam geçer lütfen söyleyin
xLucy Edolf bende de var , bazı geceler çok artıyor, magnezyum iyi geliyormuş ama tamamen geçirebildiğim bir yol malesef bulamadım , ayaklarımı bacaklarımı sürekli hareket ettirmek istiyorum ama uykudan neredeyse bayılacağım çok kötü bir döngü
runcet Edolf 23 haftalık gebeyim ve 3 gecedir aynı durumu yaşıyorum. Kesinlikle uyutmuyor uykusuzluktan öleceğim ama ne yaptıysam fayda etmedi kafayı yemek üzereyim 😭
Oyk_eknc Edolf şuan 38. Haftamdayım geçtiğimiz haftalarda bu durumu çok yaşadım artık neredeyse ağlatacak kadardı ne yapsam geçmiyordu fakat o süreçte demir ilacımı biraz aksatmıştım düzenini düzene koyunca magnezyumda içinde çok şükür geçti uyurken bacaklarımı da hep yastıkla destekledim
Ayseguls_baby Edolf bende de oluyor 31+4 hamileyim. Yatmadan 1 saat önce magnezyum içiyorum geceleri rahat uyuyorum, marka olarakta ocean extramag kullanıyorum tavsiye ederim arkadaşıma da doktoru bu markayı kullan demiş. Eksta olarak her gün yürüyüş yapıyorum kan dolaşımı için
Edolf xLucy ayyy aynısı aynısı ya magnezyum da kullanıyorum günde 2 tane fayda yok başkalarına anlatınca gülüyorlar birinin bacağının içi nasıl gıdıklanır diye😂
Edolf Oyk_eknc ya bu sıra bende bir kaç kere demiri aksattım aslında yaklaşık bir haftadır var ama dediğin gibi ondan da olabilir düzenli bir şekilde içmeye devam edeyim çok teşekkür ederim 🙏
Edolf Ayseguls_baby ben akşam yemelerinden sonra alıyorum magnezyumu yatından itibaren yatmadan önce alacağım ve eğer geçerse sana çok büyük dua edeceğim gerçekten çok teşekkür ederim 🙏
Limonlusodasever Edolf canım bende normalde de var hamilelikte devam ediyor bu huzursuz bacak sendromu. Ben çözümü ağrıdığında banyoya bacaklarına soğuk su dök. Hatta duş başlığıyla yapınca su daha tazyikli oluyor ve en soğuk tarafa al suyu o şekilde bir kaç dakika tut havluyla kurut pijamanı giy hemen yatağa gıt uyumaya çalış. Her ağrıgında bunu dene rahatlatıyor umarım sende de şifa olur
Edolf Limonlusodasever ay kuzum tuhaf olan şu ki bende hiç ağrı olmuyor ağrı sıfır sadece gıdıklanıyor ve hareket ettirme isteği olduğundan uyutmuyor seninkine ağrı da eşlik ediyormuş gerçekten rabbim yardımcın olsun
Emlly Edolf benim de baldirlarim çekiyor ama inanılmaz felaket bi ağrı böyle saniyeler boyu sürüyor o an ölüyorum gibi hissediyorum ağrıdan banada magnezyum denilmisti ama daha deneyemedim
Anneyim6 😫😫aynı konudan muzdarip bir şekilde gece asla uyumadım ölüyorum resmen uykusuzluk ayrı ağrı ayrı nefes alamamak ap ayrı bir konu 32 haftalığız gece oturup ağladım artık
Edolf Anneyim6 ay gerçekten aynısı kafayı yemek üzereyim her haftayla birlikte saçma saçma şeyler çıkıyor ortaya. Birde bebek gelmeden uyu bol bol diyorlar ya sanki uyuyabiliyoruz sa
bahar8 Edolf Aynı sıkıntılar bendede var magnezyum içiyorum azalttı ama geçirmedi bazen bacak arasına yastık koyuyorum sanki biraz fayda ediyor.Sende dene istersen 🙂
Edolf bahar8 bende hepsini yapıyorum kuzum özel hamile yastığı aldım ama baya donanımlı olanından baş için sırt için bacak için bel için yatağı olanından magnezyumu da içiyorum da işte ne fayda. Yukarıda arkadaşımız yatmadan önce içmemizi önermiş öyle deneyeceğim birde sende dene istersen umarım faydasını görürüz🙏
Tivitininannesi Edolf amin canım hepimizin, ben mg baya uzun süredir içiyorum eğer bu iyi gelen haliyse bıraksam ne olurdu acaba, hele yanmaya bi çözüm bulmam lazım kafayı yiyecem daha bir ay var iyice arttı uyku yok gözlerimin altı siyah siyah gezmeye başladım
Ayseguls_baby Edolf canım şimdi doktor kontrolümden çıktım doktorum magnezyumu yatmadan önce içiyorsun değil mi diye sordu bir de akşam yürüyüşlerine devam dedi haberin olsun ❤️ doktorum çok iyi doçent kendisi
Anneyim6 Edolf valla ben sabah kalktım ilk iş sağlık ocağına gittim böle böle dedim bana ilaç yazdı bu gece hiç uyanmadım güzelce uyudum magnezyum aldım burun sıpreyide yazdırmıştım kafayı yemek üzereydim gerçekten
bahar8 Edolf Çok haklısın tabi sıkıntıları tamamen geçirmiyor yaptıklarımız ama bir nebze azaltıyor.Gebeligimin ilk başından beri gece yatmadan içiyorum her gün muz yiyorum 24 günüm kaldı Allah’ın izniyle doğum yapacağım az kaldı dayan diyorum kendime 😅Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi🙏İsteyen herkese nasip etsin 🙏🤍🙏
Edolf bahar8 ay çok az kalmış bebişininde seninde en sağlıklı olacağı en acısız olacağı çok kolay bir doğumun olsun inşallah 🙏