Deletedmom_8793 babymom2026 17+3 olduk ama el ayak uyusmasinda ne uyku var ne elimi rahat kullanabiliyorum sabah akşam magnezyum içiyorum ama asla fayda etmiyor
annebebekelo babymom2026 bugün 18+0 olduk💖 Ara ara tekrarlayan hafif bulantılar dışında gayet iyiyiz şükür, ilk 3 ayı atlattığım için çok mutluyum bulantılı kusmalı kilo vermeli geçmişti zordu🥹 şu an daha rahat💃🏻
zeh6363 babymom2026 aynen hayırlısı sağlıklısı olsun bende merak içindeyim ya 11 gün var daha randevuya
klncbebek Bebekkuzu 16+4 olduk bizde geçen hafta daha çok ağrım vardı hatta post açmıştım bende ama ayakta durduğum ve ne tarafa ağırlık veriyorsam o tarafta daha çok ağrı batma oluyor sizde dikkat edin ağrısı geçiyor
28nisan Bebekkuzu evet gerçekten korkuyor bide çok dikkat ediyorum ama bu ara misafirim çok geldi sanırım fazla ayakta durmakta etkiliyor
Papatya-18 Bebekkuzu benim de 17 hafta da baktı bacak arasını göstermiyor kıza benziyor büyük ihtimalle kiz dedi detaylı da net belli olur dedi ya bakalım