annesioo neslihanataizi sağlıkla gelsin paşa 🥰 Bizim de kızmış çok şükür Rabbim gönlümüze göre verdi 🥹😍
a-a-my-h_dmr annesioo ben de şuan hastahanedeyim çok heyecanlıyım En son 1 ay önce görüştük Bakalım oğluş nasıl 33+3 haftalık olduk inşaallah Kavuşmaya az kaldı hayırlısıyla🤭🥹🥹🥹
Selim_Alparslan annesioo şuan memede 7/24 saat görüyorum 😅 keyfinize bakın kızlarrr yapın kahvenizi çayını yudumlayın keyifle🤌 Kahvaltı bile yapamıyorum 🤭
penbe_karisi annesioo bu pazartesi gitmiştim aslında ikinci kontrolüm 🥰🥹🥹🥹 pazartesi gelince gitigim zaman heyecan geliyor 🤣😁
bsrm annesioo 11+6 cinsiyet tam oluşmamiş ama kız olabilir i yanilma payım şuan yüksek olabilir dedi ama sanmıyorim kızdır diye düşünüyorum
mavi123_ annesioo benimde bu sabahdı görüş günüm🥰 bi hafta önde gittiğimizi öğrendik biraz endişelendim Dr şeker falan dedi ama çok şükür diğer herşey yolunda dedi. Bakalım açlık tokluk testi yapacaz hayırlısı
annesioo mavi123_ çok stres yapmayın ya bazen ölçümde de yanlış olabiliyor . Benimde oğluma önden gidiyo iri bebek iri bebek dedi doktor korktum bende hem sıkıntı mı var hemde doğuramicam diye ama 3200 doğdu 😁 Yani içinizi ferah tutun 🥰
mavi123_ annesioo haftasına göre önde gittiğini söyleyince açlık tokluk şekeri tahlili aldımı sizden? Şekerden de olabileceğini söyledi mi?