anee234 3boysmom bebek erkekmiydi normalda erkek çoçuklarda böyle olur bendede böyle 2 oğlumdada çok uyumuştum
ceylannnn12345 anee234 ilk çocuğum erkekti ne bulantı ne yorgunluk vardı uyku hali vardı ama şuanki yaşadığım 10 katı diyebilirim o yüzden genelde çevrem kız çocuğu ağurlık yapar insana diyorlar ama bakalım görcez 😍
anee234 ceylannnn12345 bende 3 erkek in şa allah bu kız olur 🤣 ama öbürleri gibi aynı bulantı çok az ve sürekli uyuyorum
zuzubayram Bende uyanamıyorum yataktan kalkamıyorum yani mide bulantısı okadar kötü ki ona rağmen buna şükür ediyorum