anee234 3boysmom bebek erkekmiydi normalda erkek çoçuklarda böyle olur bendede böyle 2 oğlumdada çok uyumuştum
Tivitininannesi Çok normal kafamı koyduğum yerde uyuyordum, az iş yapıp oturayım uyuyordum hemencik, ilk trimester böyle geçti :)
hazaalozmenn Normal , ilk aylarda aşırı uykulu olursunuz 😂 zaten son aylarda uyumak zor gelecek o yüzden bol bol uyuyun derim
nursenasu27 ceylannnn12345 çok çok normal benim uyanık olduğum bi zaman yoktu heralde arabada gelirken bile uyuyordum o kadardım oturduğum yerden direk uykuya dalış çok normal bitanem hormonlardan dolayı zaten iyice uyu dinlen beslenmene dikkat et hayırlı olsun Rabbim sağlıkla huzurla kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 💜
ceylannnn12345 Aslında benim 2. hamileliğim ilk hamileliğimde böyle değildim oğlum var şuan 4 yaşında bu sefer çok farklı bir uyku halii var 🙈🙈
nursenasu27 ceylannnn12345 o uykuyu o uykunun tatlığını çok iyi bilirim çok değişik bi uyku ilk aylarımdayken bi gün sabah eşimi işe gönderdim geçtim koltuğa uyudum eşim işten geldi ben hâlâ uyuyorum zile uyandım açtım kapıyı geçtim tekrar uyumaya devam ettim😅
ceylannnn12345 nursenasu27 şuann kesinlikle aynııı durumdayımmm ve ben uykuyu hiç sevmem beni zorluyor o yüzdenn 😂
nursenasu27 ceylannnn12345 keyfini çıkar tatlım boşver sen sadece sürecine odaklan beslenmene dikkat et kefirini bol suyunu iç sonra da bol bol uyu dinlen kendiliğinden geçiyor o uyku aşkı😅
irmairma Momlife_ ben o kadar çok uyudum ki ve 4 ay bulantı çektim önce sabahları sonra akşamları olmaya başlamıştı, halsizlik uyku durumu günün her anında yaşadım sonuç erkek 😅 o yüzden öyle dedim genelde kız çok uyutur derler ama bende tersi oldu
ceylannnn12345 Momlife_ ilk oğlumda hiç bunları yaşamadım bu farklı geldi her hamilelik farklı sanırım🥰