Anlayan arkadaşlar banada yardımcı olun lütfen adetin 13. Günü doktora gittim yumurtan 22 mm dedi 3 gün sonra gittim 23 mm olmuş ve ben hala çatladıgına dair bir şey hissetmedim ovulasyon testi de hep silik çıkıyor bu benim yumurtamın çatlamadıgı anlamına mı geliyor??