Çok geçmiş olsun canım bende 14 ekimde düşük yaptım 20 ekimde kanamam bitti banada beklemene gerek yok dediler ovulasyon testine başladım 20 ekimde ama o günden bu yana maalesef hiçbir şekilde yumurtlama göremedim vücudun dengesi bozuldu sanırım canım çok sıkkın bende merak ediyorum hemen hamile kalan var mı ? Kaçıncı günde yumurtlama gördünüz?