Bende 8 ekimde kürtaj oldum 21 gün oldu kanamam yeni yeni bitmeye başladı azaldı. Bitsin sonra korunmayı düşünmüyorum zaten tedavi ile gebelik elde etmiştim doğal yolla olmuyor 5 senelik evliyim. Adete kadar korunmam ilk adetten sonra tekrar aşılama yaptıracağım bakalım nasip inşallah tekrar o güzel duyguları yaşarız ve sağlıklı bir şekilde 🤲🏻