Merhaba bugün hastaneye gittim geçen hafta 0.585 çıkmıştı Beta değerim bugün de gittim 1000 üstü çiktı dedi doktorum ama karından muayene oldum ve vajinal ultrason muayenesi oldum bir şey göremiyorum dedi ama kan değerini yüksek dedi hamilelik gözüküyor ve bugün tam 32 gün oldu adet olmayalı sizce gebelik var mıdır böyle geç öğrenen oldu mu doktor da dedi geç de tutunmuş da olabilir haftaya çağırdı beni haftaya gel tekrar bakalım dedi aynı durumu yaşayan var mı sizce o değerle de kese gözükür mü oluşur mu ya da ya kafam o kadar karışık ki moralimi çok bozuk bir yandan