Mystery123 bu arada
Buseeeee66 bu arada benim bebegimin nstde kalp atışları çok yüksekti duygu hocanin ici rahat etmedi beni perinatolojiye gonderdi gercektende sıkıntı çıktı dogumumu ankarada cocuk kalp cerrahi olan bir hastanede yaptim simdi her sey yolunda şükür sezeryanla dogum yaptim ve keyfi degildi istesemde normal olmayacakti sunu soylemek istiyorum sezeryanda kolay degilmis normal dogumda eminim degildir ama her nolursa olsun gün sonunda minik mucizenize kavusunca her sey unutuluyor en onemlisi saglikla kucaginiza alabilmek sadece o guzel kavusmaya odaklanmak gerekiyormus gereksiz seyleri kafama takmisim dogumun nasil olacagini akisa birakin bebeginiz secsin nasil gelmek istedigini saglikla kavuşursunuz insallah🙏❤️