Bende haziran ayının sonunda gitmişim bebek için dua ediyordum orada halbuki hamileymişim haberimiz yokmuş . Çok koku sorunu ve mide bulantısı yaşadım ama midem bozuldu ondan falan sandım. Adet geciktirici kullandım orada hasta olmayayım diye döndüm hala hasta olmuyorum herhalde ilaçtan vs dedim doktora gittim kontrole ki birde ne öğrenelim hamileymişim 9 haftalık kalp atışı duyduk ☺️ çok duygulu bir andı