Bebeğim henüz 6 haftalıkken gitmiştim tarihi yanlış hatırlamıyorsam. İlk başlarda hiç bir sorun olmadı sonradan sadece koku sorunu yaşadım 😇 deterjandan sabun kokusundan dükkanların ve yemeklerin kokusundan tiksinme gibi bir problemim olmuştu. Onun haricinde çoook güzel geçti elhamdülillah. Onunla tavaf yaptığımı bilmek ayrı bir huzur veriyordu, karnımı kolladım kendimi riske atmadım ama ben hamileyim diye de hiç bir etkinlikten geri kalmadım Rabbim kuvvet verdi hepsine katıldım içimde kalmadı çok şükür. Yani hiç tereddütte kalmayın imkânınız varsa bir an önce gidin karnınızdaki minik mucize ile birlikte baska mucizelere şahit olun😇🥰