aysglatmc melissa0615 az önce hastaneden geldim ben 5 haftalıkmış şuan şükür görüldü. Haftaya kalp atışını duyarız dedi doktor
sultanssss aysglatmc benimde sat 23 Eylül geçen cuma günü 5+3te kese ve yolk sac göründü. Bu cuma da kalp atışı için gideceğiz inşallah 🐣🤍 sizinde 5+6 oluyor bugün sata göre
busra34__ aysglatmc benim betam 1300 küstürdü 5 haftalıktı gittiğimde kesede gördüm 1 hafta sonra kalp atışını duymuştum o an tarif edilemez🥺
beyfun sultanssss aysglatmc aşkım bende 21 eylüldü şuan 6+2 olması lazım daha hiç gitmedim kontrole bi kaç gğne gidicem inşallah kalp atısı ve keseyi aynı anda görürüm diye
sultanssss beyfun benimde kontrolüm bu haftaydi ama lekelenmem olduğu için acile gitmek zorunda kaldım orda gördük keseyi ❤️ büyük ihtimalle ikisini de görürsün inşallah
aysglatmc burakalp4 ben geçen hafta kan vermiştim beta 919 çıktı bu haftaa hastaneye gittim beta kaç bilmiyorum