Kızlar öncelikle merhaba. Bugün beta hcg sonucum çıktı. 919,7 0-5 sağlık ocağına gittim ebe dedi ki bi hastaneye git ona göre doktor keseye falan baksın ne kadarlık olduğuna dedi. Son adet tarihim 23 eylüldü. Bu kese kaçıncı haftadan sonra belli oluyor ona göre doktora gideyim hemen belli olur mu?