ysmnsen hastanede güvenlik çok yoğun olduğu için sık sık mesai dışı açılıyor dedi. Bende mesai dışı gittim doktorda 182 den arayıp randevu alın dedi bir kaç hastaya. Bu doktor zaten erken bakmıyormış 21 haftalık baktılar bana ona bile erken dediler inşallah dönüş sağlarlar sanada ☺️