bebek308_ Melisaelf Tepki aldıysan kesin koy vala neden bazıninsanlar bebeklerine seslenince nasıl değişik ve güzel kabulenilmiş ve sende o onu güzel söylüyor diye sende onun gibi söylüyorsun bizde de o hesap şahsen ben koydum giti
cutebabymomm Miniksincapp bir benim cevremde mi yok yaaa eşimin akrabalarinda her çeşit isim var Alparslan yok kızda elisa dan tut mislinaya kadar hangi degisik guzel isim varsa kapmislar ama erkek hiç Alparslan yok benim de oğluşum olursa Alparslan olacak nett
juli_naz Melisaelf benim kızım da Zayn istiyor kardeşinin ismini ama Almanyada telafisi ve anlamı çok farklı oluyor malesef 😔Zeyd de çok güzelmiş