Melisaelf Oğlumuz olacak kararsız kaldım daha hamile olmadan önce oğlum olursa Zeyd koyacağım diyordum Rabbim nasip etti çok şükür ama Alparslan’ı da çok beğeniyoruz sizce Zeyd mi Alparslan mı 💙🫠
Havin49_ Melisaelf valla şuan ki çocukların ismi ya zeyd ya aslan bence Alparslan daha iyi zeyd tek başına çok çiğ duruyor
Alya05 Melisaelf kesinlikle zeyd Bende hamileyken diyordum oğlan olsa Muhammed zeyd olsun diye Parktaki tüm çocuklar alpaslan 🤣🤣
cutebabymomm Miniksincapp bir benim cevremde mi yok yaaa eşimin akrabalarinda her çeşit isim var Alparslan yok kızda elisa dan tut mislinaya kadar hangi degisik guzel isim varsa kapmislar ama erkek hiç Alparslan yok benim de oğluşum olursa Alparslan olacak nett
bebek308_ Melisaelf ay bende senin gibiydim oğlum olursa adını mir zeyd koyacam ddim ama eşim ailesi çok dalga konusu etiler inad etim koyucam diye eşimde çınar ismini beğenince ikimizinde gönlü olsun diye zeyd çınar koyduk ki hala da söyleniyor zeyd ne diye ama ben hiç konuyu açtırmıyorum bile
bebek308_ Melisaelf yani demek istediğim kalbinde hangisi ağır basıyorsa o olsun aslan zeyd koyuyorlar genelde oda olabilir iki isimdende alıntı gibi düşün hangiside olursa ismi selametle olsun eli ayağı düzgün salihlerden asip etsin rabbim🧿🤲💙
Melisaelf bebek308_ amin inşallah güzel duaların için çok teşekkür ederim ❤️ önemli olan da o zaten Aslab Zeyd çok güzel ama iki isim istemediğimden vazgeçtim