Bebekim123 ben de ilk bebeğimde inanılmaz hissettim hamile olduğum öğrendiğim an pembe tütü aldım herkese Zeynep geliyor diye haber verdim ve iddaya girdim 2 tüm altın kazandım kızım oldu. Şu an 2. Gebeliğim aynı şekilde erkek hissettim rüyalarım vs. Karnımı hep oğlum diye sevdim sadece erkek ismi düşündüm sonuç Kız. Yani her zaman tutmuyor hisler