Busranur_mnts ay bende ilkinde öyleydim ama ben hiç birşey bilmiyordum😅 bu uygulamada yoktu herşeyi yaşayarak yada hastaneye giderek öğreniyordum😂sezeryan hariç soruların varsa yazabilirsin canım ☺️ gerçi bu uygulama çok güzel merak edilen soruların hepsinin cevabı var