Berlibusra Ftmaaaaaaa son uygulamaya göre 31 gün 28 Kasım doğum sağlıkla gelsin bebişler inşaAllah 🤲👣
Ftmaaaaaaa Busranur_mnts yok 38 haftda mucizem__ ayen 38 haftda benimki Sezryan olcam senikide öyle dr
hilal858_ Ftmaaaaaaa 113 gün kaldı 23+6 ne çabuk geçiyor zaman. Normal doğum olucak inşallah (3.bebiş)
Busranur_mnts hilal858_ aynıyız canımm 🥰🥰 benim ilk gebelik sağlıkla gelsinler inşallah hareket durumları nasıl
hilal858_ Busranur_mnts Benim derim ince olduğu için ben biraz fazla hissediyorum canım (doktorumda şaşırmıştı 😅) ama bana normal geliyor.. ilk gebeliğimde karın çatlağim çok fazla olmuştu.Akşamlari hareketli oluyor