Selvis Elemon Hayır hiç sancı olmadı. Gece hiç uyumadık ha geldi ha gelecek die bekliyoruz bakalım. Şu bahsedilen gibi düzenli sancılar gelince gitcez hastaneye
Selvis Elemon ben de hemen doğsun istemiyorum şöyle bi hafta daha beklese çok iyi olurdu Hayırlısıyla tabi. Sancı falan da yok devam eder mi bilmiyorum
momof3 semazkcblc Her yerde farklı bilgiler yazıyor canım net bir şey söyleyemem ama kayınvalidem Yasin’i ezbere bildiği için 7 Yasin okumuştu.Kısa sureler de okunabiliyor onun niyetiyle okumak önemli 😌🌸