Elemon canım ben kullandım. İlk gebeliğim de sancılarım başladığında suya koydum hatta ben o suyu içtim . Onun etkisi mi bilmiyorum ama akşam 6 da 4 cm açıklıkla gittiğim hastanede 2 saat sonra yani 8 de 10 cmle kendi sancımla doğum yaptım . Sen de bir dene istersen. Ben dediğim gibi suyunu içtim yani .
Kabe hurması ye ve yasinde oku .