tembelkiz bir bebeğim yanımda 1 yaşında birisi karnımda 27 haftalık nasıl olcak ikisine de yetebilecekmiyim nasıl büyüyecekler önümüzde nasıl günler var diye düşünerek geçiyor tabi buna diş ağrılarım sezeryan yaptığım için onun ağrısı da ekleniyor bebek büyüdükçe ev işi felan filan acaba bu doğumum nasıl geçecek bebeğimi bırakıp doğuma nasıl gideceğim bi sürü soruyla doluyum