vanilya_kokusu_ mrymslmn06 valla ilk gebelikte ben öyle değildim bu ne ya Allah’ım afet aşırı zorluyor artık zaman geçsin diye dua ediyorum sürekli midede bir rahatsızlık halsizlik yorgunluk off😩 23 haftalık oldum inşallah artık bundan sonra su gibi geçer
mrymslmn06 vanilya_kokusu_ cinsiyetiniz ne peki ay cinsiyetle alakası yoktur ama gerçekten insanı mahvediyor
hfzmerve Prilam sadece bulantı için diye biliyorum ben. Benim kronik mide problemim vardı zaten, hamilelikte iyice arttı dahiliyeye gittim famodin verdi o rahatlattı biraz
nurcaneroll 37 haftadan sesleniyorum geçmiyor dahada şiddetli yediğim içtiğim denn zevk almıyorum bana gaviscon şurup biraz iyi geldi o geçiriyor doktorunuza sorun isterseniz çünkü her doktor önermiyor özellikle ilk haftalarda