Gulkiz22 doğumum yaklaşık 2 buçuk saat sürdü idrar kesem ve rahmim yapışıkmış onları ayırmaya çalışırken idrar kesem yırtılmış kaç yerden diktik dedi doktor biz diktikçe başka yerden kopuyodu diyo ameliyatın ortasında anestezinin etkisi geçti herşeyi hissettim doktor koşa koşa geldi tekrar uyuşturdular şuan normal ip dikişlerim var diğer estetik dikişler tutmadı çok fazla kan kaybettin dedi dün akşam farkettim dikişin bir tarafı enfeksiyon kapmış şişmiş apse olmuş ve hafif açıklık var