Gulkiz22 cumartesi doğum yaptım 4.ncu günüm ayağa kalkmam desteksiz oldu sadece ağrılarım daha çoktu dün bugün oturmaya başladım uyku halinde bugün yan döndüm onun dışında bandaj bile ağrı yapıyordu geriliyordu bende . Yarın bandajim çıkacak inşallah