Ed53746 072021 evettt bende aslında ovulasyonu harika takip etmiştim, belirtilerde vardı ama negatif🥹
Ed53746 Kızlar bat 2 kasım en son dpo 11 de test yaptım negatif çıktı bugün dpo 13 daha test yapmamaya söz verdim kendime zaten pek umudum yok sizlerin nasıl🥹
gulcee_hnm Benimde bat 2 kasım belirtiler aynı bel ağrısı, kasık da ağrı göğüs ağrısı ama test yapmadım reglim geçerse yaparım diyorum 🥺 yoksa daha çok üzülüyorum