Arkadaşlar Merhaba, yarın 15. Haftama giriyorum ve randevum var devlette. Cinsiyeti öğrenmek için aceleci mi davrandım?
Pozisyonu uygun olsun diye neler yemeliyim ?
Siz kaçıncı haftaniz da öğrendiniz ve bu süreçte neler yaptınız? Buyrun sohbete bekliyorum. 🌸