PapatiA İyi akşamlar kızlar ben birsey duydum hamılelğin ilk zamanı kıza hamıle kalanların yüzü çirkinleşiyormuş yani sivilce çil vs gibi bozuluyormuş erkek ise aynı kalıyormuş diye duydum bu doğru mu
salihaaras PapatiA 22 haftalık gebeyim cildim aksine güzelleşti 😊 yediklerimi sağlıklı yemeye calısıyorum dengesız beslenırsen cilt erkek olsun kız olsun bozulur
Gzde_defne PapatiA kızım olacak 22.haftamdayım ama açıkçası ben cildimde bi değişim farketmedim ne çirkinleşti ne güzelleşti aynı duruyor sadece biraz solgun.birde abur cubur yersem sivilce çıkıyor
Feyhan Evet doğru bugün kızım olacağını öğrendim hamileliğimi ilk öğrendiğimden itibaren yüzümde sivilce çıktı oğlumda güzellik gelmişti yüzüme
PapatiA Feyhan yapma be :)) benim de aynı duruyor özellıklere göre erkek çıkıyor yani , kaç haftalıksın
Edum Kız bebeğe hamileyim.. 28 . Haftadayım 1 kere bile sivilcem çıkmadı yüzüm pürüzsüz … oğluma hamileyken de böyle bir sıkıntım olmadı ..kişiden kişiye değişir bence 🌸
PapatiA Edum tam aradığım kişisin oğlan ve kız hamıleliğinde başından itibaren yani belirti olarak ıkısı birbirinden farklımıydı işte kusma yeme içme ağrı sağ sol olayı vs
PapatiA salihaaras ona tabiki katılıyorum beni göre hiç değişmemişsin Buda erkek diyor direkmen o yüzden merak ettim doğru mu ki diye , 12 haftadayım bende
Edum PapatiA oğlanda çok başım agrırdı zaten normalde de migren hastasıyım ama kafamı vururdum duvarlara. Kızda öyle değil hiç baş agrım olmadı .. erkekte kanamalı bir hamilelik geçirdim kızda hiç böyle bir sorunum olmadı .. erkekte cok uykuya düşmedim ama kız da full uyku hali oturduğum yerde gözler gidiyor .. oglanda ekşi tatlı takıntım yoktu ama kızda tatlıyı ağzıma süremiyorum şekerli şeyler midemi bulandırıyor İkisinin ortak özelliği amniyon sıvım fazla ..ama ikisinde de şekerim yok oğlanı gayet yukarıda taşıdım ama kız kasıklarım da cok zorlanıyorum bu yüzden 🥰🌸🌸🌸
Zeynepefem PapatiA benimde ilk erkekti bu kiz ikisi birbirinden farklı oluyor evet oğlumda bulantim cok olurdu istifra ederdim sürekli kızımda yok denecek kadar az oldu bulanti.. bunda da ödemim cok oluyor sürekli şişiyorum oğlumda böyle değildim. Bende farklı oldu tabi ama bence herkeste böyle olacak diye bisey yok. Tamamen belirtiler farklı olup cinsiyet ayni olanlarda var
sule_2 Edum ay bende 2. Hamileliğim ilk erkek şuan cinsiyetini bilmiyorum ama oğlumda mide bulantım vardı ilk zamanlarda şuan hiç yok benim maşallah 5 haftaya girdik yani bu uygulamada uyku hali çok oluyor oğlumda enerji doluydum ve saçlarım çok dökülüyor ve karnım acayip şişiyor kısacası kız hissediyorım bende 😂🌸
PapatiA Havin49_ Gzde_defne ValideSultan Eyllullu Fatmanur_0416 Fatmanur_0416 ZehraErva mavigece425_ hayirlisi06 edaabykl Rume katlav sari_papatyam yslmn benim de ilki oğlan bu ıkıncı ılkınde ilk zaman sol kaşığımda ağır olurdu uyku vardı açlığa hiç gelemezdim onun harici bişey yoktu şimdi bunda da öyleyim tek fark çabuk üşüyorum o yüzden cinsiyetle alakalı mı diye düşünüyorum
Eyllullu PapatiA hayir asla doğru değil benim cildim parladi, saçlarım uzadı çoğaldı, ışıl ışıl geziyorum 9 aydır, vitaminlerini kullan, iyi beslen, cildij lekeye meyilliyse güneşe çıkarsan mineral filtreli güneş kremi kullan hicbir sey olmaz
Fatmanur_0416 PapatiA ben inanmıyordum kızım olacak 19 haftalık oldum 1 haftadır yüzüm aşırı kötü oldu sivilce falan çıktı :)
mavigece425_ PapatiA benimde nasip olursa kızım olacak ama bende öyle birşey olmadı tam tersi daha da yüzüm guzellesmeye başladı hiç leke sivilce çıkmadı 😏
hayirlisi06 PapatiA inanin 3 "hamililik de çok güzelleştm hatta eşimin memlektw gittim eşimin amcası gelini çıkarmayın nazar değer demiş ama hepsi kız hepsi kız 😂 4 kızım oluyor keşke çirkinlessydmde biri erkek olsaydı 😂😂😂😂
edaabykl PapatiA cinsiyeti bilmiyorum ama oglumda hic sivilce bise çıkmamıştı cildim ayniydi ama bu hamileligimde alnimda yuzumde hep sivilce oldu bi cirkinlestimm aynaya bakinca diyorum bu ne yaaa 😄 bakalım cinsiyet ne olcak