Annesii66 41 yaşındayım geçenlerde Cerrahpaşa’da çok bilinen bir hocaya gittim yaş itibari ile amniyosentez önerdi dedim ki hocam fetal DNA yaptırdım detaylıda Türkiye’nin en ünlü sizin ekol saydığınız hocaya gittim hepsi bana temiz %99 ihtimalle dedi. Şimdi %1 ihtimal varsa ve başıma gelecekse kabul ederim dedim. O da bana bu prosedür söylemem gerekiyor dedi.
Ama ben tüm önlemleri almamış olsaydım mutlaka amniyosentez yaptırırdım.