Annesii66 Sinir krizi geçirdim neredeyse bir önceki gelişimde 4lü riskli çıkmıştı ve sıvı almayacağımı söyledim bununla ilgili yazı yazıp kağıt imzalamıştım Ve günlerce ağladım 2. Detaylıya girdim psikolojim alt üst olmuştu tam toparlandım derken (aradan bir ay geçti) iki detaylı temiz çıktı bu gün kontrolüm vardı yine aynı şeyleri hatırlatıp neden sıvı aldırmadın Down sendromu olabilir bu yazının aynısını yazıp tekrardan imzala dedi yaşadığım şeyleri tekrardan yaşadım yazmıştım bu yazıyı dedim birdaha yaz dedi elim titreye titreye gözlerim dolu dolu yazdım yalan yanlış sonrasında ne dedi hatırlamıyorum kendime gelemedim hala ellerim titriyor asla gitmem o hastaneye birdaha
rabisimm Annesii66 hiç korkup stres yapmayın Dua edin. Benimde üçlü riskli çıktı ve ondan sonra gittiğim her kontrolde önüme çıkardılar bunu bende sıvı aldırmak istemediğim için bi yazı yazıp imzaladım. Geçende yine kontrolümde bacak boyunu 2 hafta geride ölçtüğünü bebek kordonundan kan aldırmayı önerdi yine istemedim bende o doktora bi daha gitmeyeceğim. Ama ne söylerlerse söylesinler benim içim ferah o yüzden çokta takmıyorum onları. Sizde üzülmeyin Allah’a bırakın hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde alırsınız kucağınıza inşallah 💐
Yenibirannee Annesii66 yaşadıklarınız için çok üzgünüm keske devlet hastanesinde işini severek yapan doktorlar hemşireler olsa.. çoğu zorla mesleklerini yapıyor gibi detaylıda ne çıktı peki? yada riskli görüp perinatoloji doktoru mu takip ediyor sizi?
0Berfin0 Annesii66 canım üzülme ne yazılar okuduk bebeğe hasta deyip sağlıkla doğuranlar var inşallah seninki de öyledir. Devlette ki doktorlar robot olmuş düşünmeden konuşuyorlar evet anlıyorum onları da en şeffaf şekilde söylemek zorundalar ama karşısındakinin insan olduğunu unutuyorlar. Yaşadığınız şehiri söylerseniz belki size iyi bi doktor önerisinde bulunan olur
izelaren Merhaba geçmiş olsun canınızı sıkmayın ikinci bir görüş alın bence ve fetal dna yaptırmayı düşünebilirsiniz sıvı aldırmak yerine. Down sendromu detaylıda belli olurdu diye düşünüyorum ama tabii doktorlar daha iyi bilirler
Annesii66 izelaren teşekkür ederim🙏sıvı aldırmak hiç istemiyorum ama fetal dna yaptırsam da benim için birşey değişmeyecek bebeğim 29 haftalık tek istediğim artık bu süreci stressiz geçirmek 😞😞
mini575_ Bazi Doktorlarin işi insanları korkutmak, tedirgin etmek, içinizi Ferah tutun dua edin, elinizi karnınıza koyup yasin süresi okuyun,dinleyin Allah ne derse o olur tevekkül edin göreceksiniz sağlık li bebeğiniz olacak
Annesii66 mini575_ içime su serptiniz rabbim içinizi ferahlatsın ne zaman darda olduğunuzu hissederseniz🙏 sürekli dilimde dua ve rabbimin adı tek dileğim sağlıkla bebeğime kavuşmak😓 herkesin bebeğini korusun rabbim🙏🌸
Annesii66 rabisimm ne kadar acı ve kötü bir durum gerçekten de hamile bir insana bunları sürekli söylemek… evet işiniz yapmak zorundasınız ama bir kere konuşuldu neden sürekli önümüze sürüyorsunuz ki ? Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizi gerçekten. Bende birdaha gitmeyeceğim hatta sırf bu yüzden özelde yapacağım doğumu😓 sizde inşallah sağlıkla bebişinizi kucağınıza alırsınız 🙏
Annesii66 juli_naz çünkü sıvı almadırmayı öneren doktor, sıvı aldırmasında riskleri var bebeğiniz sapasağlamsa da karnınızda ölebilir de yada sıvı aldırdıktan sonra bebekte birşey varsa gebeliği sonlandırabilirsiniz gibi bir sürü şey söyledi. Kim bile isteye bebeğine kıyabilir ben zaten ne gelirse rabbimden diyerek sadece bol bol dua ediyorum
Annesii66 Yenibirannee keşke keşkeeee herkes işini severek yapsa dediğiniz gibi. iki kez bulunduğum yerin en iyi profesör doktorlarına detaylı ultrasona girdim ikisinde de hiç bir bulguya rastlanmadı herşeyi gayet iyi nazal kemik uzunluğu olsun ense kalınlığı hepsi gayet iyi hatta nazal kemik uzunluğuna bi tık uzun dedi doktor. Perinatolojiye yönlendirmedi canım normal hastaneden devam ediyorum sıvı aldırsaydım orası bakacaktı sanırım
juli_naz Annesii66 anladim canim .. hayırlısı olsun ..sağlıklı..sıhhatli alalım bebeklerimizi kucaklarimiza insaAllah 🤍
Annesii66 0Berfin0 teşekkür ederim canım evet bende bu durum başıma gelmeden önce bu tarama testi yaptırıp riskli çıkan kişilere hep doğruluk payı çok düşük felan derdim, ama insan kendine söz geçiremiyor bazen😓 Kocaeli’de yaşıyorum ben canım bu gittiğim doktoru da çok önerdiler aslında keşke gitmeseydim 😓
Yenibirannee Annesii66 işte elinizde rapor varken nasıl hala riskli görüyor. bende devlette paralı bolumde detaylı yaptırdım cerrahpaşa hastanesinde öğretim üyesi olan doktora. banada kağıt imzalattılar çok şükür sorun yok ama sıvı aldırmak yada daha önce ikili test yaptırmadım diye imzalattılar 3 gün sonra doğumum var. başka doktor bulun bencede her seferinde sizi bunaltmaya hakkı yok
0Berfin0 Annesii66 tabi biz ne kadar üzülme desek de elinde olmadan üzülüyorsundur Rabbim gönlünü ferahlatsın evladını sağlıklı sıhhatli kucağına alasın inşallah
Annesii66 Yenibirannee doğru diyorsunuz insaları strese sokmaktan başka bir işe yaramıyorlar şeker yüklemeside istemedim diye resmen trip attı bana dediğiniz gibi en iyisi değiştirmek. Sizde bebeğinize sağlıkla kavuşun inşallah 🙏❤️