Eylul44 Bence gitme şuan ben de senin gibiydim 10 ay sonra gebe kaldım doktora da gittim binlerce para harcadım tedavi gördüm ve olmadı sonra bıraktım tedaviyi 1 defa regl oldum ve ertesi ay hamile kalmışım canım ama ovulasyon testi ile takip ederek gebe kaldım tavsiye ederim