Eylul44 kadin dogum doktoruna randevu alicaksin ama adetinin 3.gunu gitmelisin hormon tahlili yapior sdce kan veriosun o kdr onda hersey ckio butun degerlerin hormonlarinin yani bi sorun yksa bide esinde urolojiye gider gtme yanlisiysa tabi kUzum onlrdada sorun olmzsa yumurtlma testi alabilirsin ovulasyon die gecio n11.comda satilior uygun fiyta adet bittgnde basliosun yapmaya gebelik testi gbi idrrni cubuga damlatarak bakiosun cift cizgiyi koyu ciGyi yakalayana kdr yapiosun snra ciktgnda o gunleri degerlendiriosunuz ben o sekilde 5aydir ugrasioduk sorunda yoktu tahllmde bi deneyiym onuda olmaz ama demistm o kdr olmuo die alstrmstimki kendimi oylesme denedim en azindn ne zmn yumurtluorm onu bilirim dedim yaptm sonra kasimda gebe oldgmu ogrndm adetim gecince test yptm kan vrdim ckti cnki hic gecikmezdi ama ocak 1de kurtaj oldum kalbinn durdugnu ogrendik ve inan snra dedikki bu kde acele ettik olsn olsn die ama bole bsy oldu ilk gebeliklerde olan seylermis burdakiler sayesinde ogrnmis bulundum smdi tekrr denemlre baslycz 2.adetimi oldum rahim toparladi yani demem o ki cok takmayin istemeyin tahlillrnz temizncikarsa hersy yolunda olursa norml ilisknze devm edin zamani gelince ztn olucaktr bu lafi hic sevmezdim ama benimde basima gelince anladim bisyi cok isteynce olmuo yani kuzum hersyn vakti zamni vr yeterki saglicakla gelsin kusura bakma uzun oldu😊