akyuz14 bende 33. Haftadayım, henüz net değil doğum şeklim ama bir aksilik olmazsa normal doğum istiyorum. Medikalparkta tolga şişliye randevu aldım oradan ileyeceğim. Zaten 31. Haftadan sonra paket vermiyoruz dediler, medicanayla da görüşmüştüm orası da 55 sezeryan 60 normal demişti. Medicalden devam edicem sanırım.