Miracle_1 sseymamoms benim bir saat önce falan peçeteye çok açık kahve renkte vajinal akıntı geldi devamı gelmedi yerleşme olabilir mi acab bilmiyorm adet öncesi lekelenme mi
nazlcn62 Ed53746 benimde bat 5 kasım bende Mesajlarda bat 12 gün öncesinden test yapanların pozitif çıktığını okudum ve bende bir hevesle yaptım ama negatif
bsglll nazlcn62 onların yumurtlaması erken oluyor büyük ihtimalle o yüzden testlerde erkenden görmeye başlıyorlar. Yani adete kaç gün kaldığından çok çatlama üzerinden kaç gün geçtiğine göre test yapılmalı
busraomerrt Benim de bat 1 Kasım bende bugün yaptım çok zor görülen bir çizgi çıktı😄 bir iki gün sonra tekrar denerim
Ftmn123- Alyaveysel Bende erken gebelik testi yaptım da dün ilk 15 dakikada day’s doctor erken gebelik testi silik çizgi çıktı valla.
bsglll Alyaveysel bende çok zor duruyorum. Yarın çatlamadan sonra 8. Günüm. 10. Güne nasıl sabredicem bilmiyorum. İnşallah pozitifi görürüz bu ay 🙂
Alyaveysel Ftmn123- kan tahlili yaptinizmi, Bi marka vardı 6 gün öncesini gösteriyordu biraz pahalı geldi almadim
Yaprakunallar Kızlar benimde bat 3 burda bekliyim, dün gece kan testi verdim <0.05 😢😢😢😢 son adetim 5 ekimde başladı yumurtlama 17-20 si arası gösterdi prograam o tarihlerdede akıntım oldu
mislinakus Bende az önce kan verdim gebeliği öğrenince uygulamayı yeniden indirdim de erken öğrenince nasıl zaman geçecek diye düşünüyorum şimdiden
mislinakus Bu arada bende gebelik testi yoktu ovulasyon testi tekrar koyulaşmaya başlayınca kan vermeye gittim ovulasyon testi sayesinde öğrendim yani